Svet-Stranek.cz
F1 na dosah ruky...
AUTOGRAMY FORMULE 1

Od vzniku legendární značky Ferrari...:F1 na dosah ruky...

Od vzniku legendární značky Ferrari...

Historie Ferrari - Enzo Ferrari



Narodil se v roce 1898 v Modeně Itálii. Jeho otec, Alfredo, provozoval místní metal-falšování podnikání. Když mu bylo 10 jeho otec vzal Ferrari a jeho bratr Alfredo Jr. na automobilový závod v Bologni. Tam uviděl Vincenzo Lancia bitva Felice Nazarro v roce 1908 obvodního di Bologna. Poté, co navštěvoval řadu dalších závodů se rozhodl, že i on se chtěl stát řidičem závodního vozu. Ferrari je formální vzdělání bylo poměrně povrchní, něco, co on by litoval jeho pozdnější celá léta. V roce 1916 tragédii, která by strašit Ferrari celý jeho život, jeho rodina udeřil do jeho jádra se smrtí jeho otce a bratra ve stejném roce. On utrácel první světové války podkování muly, ale svět-široký chřipky z roku 1918 přinesl na jeho propuštění a téměř ukončila jeho život. Hledáte práci on se ucházel o práci na Fiat jen aby byl odmítán. Nakonec se mu podařilo získat práci v CMN, malá automobilka spojené s konverzi z válečných přebytků. Jeho povinnosti zahrnovaly testovací jízdy, které on dělal v doručování mezi šasi výrobce nástavby.


O tomto čase on začal se závody a v roce 1919 skončil devátý na Targa Florio. Přes jeho přítel Ugo Sivocci on dostal práci s Alfa Romeo, kteří nastoupili do některé upravené produkční vozy v roce 1920 Targa Florio Ferrari jízdy jeden z těchto vozů se podařilo dokončit sekundu. Zatímco u Alfy Romeo se dostal pod záštitou Giorgio Rimini, který byl Nicola Romeo asistent. V roce 1923 byl závodění a vítězství na okruhu Sivocci v Ravenně, když on se setkal s otcem legendární italské eso první světové války Francesco Baracca. Senior Baracca byl zamilovaný odvahu a smělost mladých Ferrari a představil mladého řidiče s jeho syna squadron odznak, který byl slavný vzpínajícího se koně na žlutém štítu. V roce 1924 on zaznamenal jeho největší vítězství, vyhrál Coppa Acerbo.


Po nějaké větší úspěch byl povýšen do plné tovární jezdec. Jeho závodní kariéra až do té doby většinou sestávala z místních závodů ve ojetých automobilů, ale teď on byl čekal, že soutěžit jízdy nejnovější vozy v letech nejprestižnější závod Grand Prix Francie. Co se stalo příště, není zcela jasné, ale zdá se, že Ferrari utrpěl krizi důvěry, a nebyl schopen účastnit se největší závod své kariéry. Menší muž mohl být trvale strach o to, ale Ferrari byl schopný pokračovat v jeho pozice u Alfy Romeo stává Rimini "panem Fixit". Neměl závodit až do roku 1927, ale jeho závodní kariéra byla skoro přes před tím, než opravdu začala. Uznávajíce něčí stanovené v tomto nejnebezpečnější sport by neměl být sníženo na minimum. On pokračoval soutěžit v menších akcí a v tomto on byl docela úspěšný. Ferrari v té době byl ženatý a vlastní obchodní zastoupení Alfa v Modeně. V roce 1929 Ferrari založil vlastní firmu, Scuderia Ferrari. On byl sponzorován v tomto podniku na Ferrara-založené bratry Caniano, Augusto a Alfredo, dědici textilní štěstí.Alfa Romeo se dočasně vyřazena z závody v roce 1925 a Scuderia je hlavním úkolem bylo pomáhat svým bohatým zákazníkům Alfa Romeo se svým závodním úsilí tím, že dodávka, mechanické podpory a další služby, které by vyžadovaly. S Alfa Romeo vyměnil záruku technické pomoci s akcií v jeho společnosti. Ferrari pak udělal podobný zabývá Bosch, Pirelli a Shell. Doplnit jeho "stabilní" amatérských řidičů on přiměl Giuseppe Campari se připojit k jeho týmu. On následoval toto s ještě větší tah podpisem Tazio Nuvolari. V jeho prvním ročníku Scuderia Ferrari se může pochlubit 50 na plný i částečný-čas ovladače! Tým soutěžil ve 22 akcí a zaznamenal 8 vítězství a několik dobrých umístění. Scuderia Ferrari způsobil senzaci. To bylo největší tým někdy dát dohromady jedna osoba. Žádný z řidičů byly vyplaceny mzdy, ale dostalo se procentní podíl z prize money vyhrál. Žádné další technickou a administrativní pomoc řidiči požadováno byl rád za dané ceny. Základní plán volal pro řidiče se dostat na závod a jeho vůz bude doručena na trať a veškeré vstupní poplatky nebo povinnosti byly zpracovány Scuderia. Není divu, že Ferrari bude vypadat láskyplně zpět na toto období. Není také vyloučeno, že pokud by někdo mohl přežít jako nezávislá v současném světě formule jedna, pak mladší Ferrari by bylo, že člověk.


Alfa Romeo bude pokračovat v podpoře Scuderia buď jako klient nebo jako oficiální závodní oddělení továrny. Ale brzy všechno by se změnilo, jako Alfa Řím oznámil další odstoupení od smlouvy, od závodních počínaje rokem 1933 období kvůli finančním problémům. Zpočátku se zdálo být jen o otevření, že Ferrari je potřeba, ale pak to bylo si uvědomil, že jejich vlastní dodávky nového závodního auta by brzy vyschnou. Naštěstí pro tým Scuderia, Pirelli přimlouval a přesvědčil Alfa dodávat Ferrari se šesti P3 a služeb inženýr Luigi Bazzi a testovací jezdec Attilio Marinoni. Scuderia by nyní měla být v závodním oddělení efekt Alfa Romeo. V roce 1932 také jeho první syn jmenoval Alfredo po jeho otci, a známý jako Dino se narodil, a Ferrari vzal tuto příležitost odejít z jízdy. Více profesionální pořadí byl také vzat týmu. Toto rozrušení Alfredo Caniato a on byl vyplacen hrabě Carlo Felice Trossi, který byl Part-time řidič, stejně jako na plný úvazek milionář. Všechny podíval sada pro Ferrari, aby se jeho pravé ochranné známky na závodní scénu. Co on nepočítal byl německý přílivovou vlnu v podobě Auto Union a Mercedes. V roce 1935 Ferrari podepsal francouzský jezdec René Dreyfus, který v poslední době jel na Bugatti. Byl zasažen rozdílem mezi jeho starý tým a Ferrari.


"Rozdíl mezi tím členem týmu, Bugatti a Ferrari byla doslova ve dne v noci, připomněla Dreyfus. Žila jsem s Meo Constantini, tým Bugatti manažer, jsem navštívil s Ferrari. "S Ferrari, jsem se dozvěděl podnikání dostihy, na nebylo pochyb, byl obchodník. Enzo Ferrari byl příjemný a přátelský člověk, ale ne otevřeně láskyplné. Tam byl, například, žádný z pocitu sounáležitosti k rodině, že jsem měl s bratry Maserati, ani smysl pro duchaplný zábavy a intimity, které jsem měl s Meo Constantini. Enzo Ferrari miloval závodění, ze to tam bylo žádná otázka. Stále, to bylo více než nadšenec lásku, ale jeden mísil praktická realizace, že je to dobrý způsob, jak vytvořit pěkný, ziskový říše. Věděl jsem, že to bude velký muž jednoho dne, i pak, když vozy závodil provádí někdo jiný jméno. Cítil jsem jistý, že nakonec by nést jeho.


V průběhu let Scuderia Ferrari by zaměstnat jako skvělé jezdce jako Giuseppe Campari, Louis Chiron, Achille Varzi a největší ze všech Tazio Nuvolari. S výjimkou velké vítězství Nuvolari v roce 1935 v německé Grand Prix, vítězství v některém z velkých závodů byly nemnoho a daleko mezi. Během těchto let jeho tým čelil německý sílu Auto Union a Mercedes. U jedné příležitosti Ferrari měl možnost osobní velké Nuvolari. Na pokusy o "tři provincie" obvod, když on žádal o jeho společník (Ferrari byla také jízdní tam s silnější auto než Mantuan je), aby ho s ním. Je třeba dodat, že Nuvolari nevěděl, že okruh. " Na první zatáčky, "Ferrari píše," jsem měl jasný pocit, že Tazio vzal to špatně a že by skončil v příkopu, cítil jsem ztuhla, jak jsem čekal na lámání chleba. I Místo toho jsme se ocitli na Další rovnou s autem v perfektní pozici. Podívala jsem se na něj, " Ferrari jde dál. "Jeho robustní tvář byla klidná, jen jak to vždy bylo, a určitě ne tvář někoho, kdo právě unikl děsný točit. Měl jsem stejný pocit při druhém ohybu;. Do čtvrté nebo páté zatáčky začal jsem chápat, do té doby, jsem si všiml, že přes celý oblouk Tazio ani zvednout nohu z plynového pedálu, a že ve skutečnosti je byl na podlaze.Jak ohýbat následoval zatáčky, jsem objevil jeho tajemství. Nuvolari vstoupil do zatáčky o něco dříve než moje řidiče instinkt by mi řekl. Ale on šel do zatáčky v netradičním způsobem: s jedním pohybem zamířil nos vozu na vnitřní okraj, přesně tam, kde křivka byla zahájena. Jeho noha byla plochá dolů, a on zřejmě změnil až po správné vybavení, než se přes tento hrůzostrašný ciráty. Tímto způsobem si dát auto do čtyři-kolo drift, což většina z náporu odstředivé síly a udržet ho na silnici s trakcí hnacích kol. Skrz oblouk auto oholenou vnitřní okraj, a když se ohýbat proměnil rovnou auto bylo v normální poloze pro urychlení se to, bez nutnosti jakékoliv opravy. " Ferrari upřímně přiznává, že on brzy stal se zvyklý na toto cvičení, protože viděl, Nuvolari to nesčíslněkrát. "Ale pokaždé, když jsem vypadal, že je lezení na toboganu a hledání sebe přicházející přes sjezdovky s druhem omámený pocit, že všichni víme."


www.ferrari.txt.cz